
Over de cirkel


Dit is hoe vrouwen vorige cirkels omschreven..
‘Het was warm, het was veilig, het was open. Ik had dit veel eerder moeten doen! Besefte me echt dat ik veel te weinig tijd neem om stil te staan bij.. euh.. 'mezelf’?’
‘De avond was heerlijk, rustig, verdiepend en op een prachtige plek. Ik kon echt landen.’
‘Een cirkel die laagdrempelig was én veel diepgang had.’
Maar waarom eigenlijk een sister cirkel?
In de maatschappij van nu - hoi patriarchaat - met een sterke focus op presteren, resultaatgerichtheid en snelheid voelen de meer vrouwelijke eigenschappen als verbinding, intuïtie en overgave vaak als afwijkend en gek. Maar door als vrouwen simpelweg samen te komen en juist dat wat wij van nature in ons dragen te eren, kunnen we meer balans in het dagelijks leven vinden en creëren.
Zijn jullie dan heksen ofzo?
Als je bedoelt; vliegen we op bezemstelen, bedenken we spannende spreuken en brouwen we toverdrank, nee. Als je bedoelt proberen we onze kracht, vrouwelijke intuïtie en het gevoel gedragen te worden door andere vrouwen te herinneren in een wereld die dat niet perse stimuleert, JA!
Aankomende cirkels

Sister cirkel 35 // ma 13 juli 2026ma 13 julEindhoven
Sister cirkel 36 // ma 31 aug '26ma 31 augEindhoven
Sister cirkel 37 // ma 28 september '26ma 28 sepEindhoven